Hallå T & K vakna, sommaren är över!

Även om ni sov så har pengamaskinen UP varit påslagen dygnet runt hela tiden.

Ni kommer säkert ihåg vår geniala reklamkampanj? Att tjejer fick lyssna gratis på Della Papa & Della Arte hela sommaren. Jävlar va tjejer som hoppade på tåget. Det är som vanligt, man måste alltid locka och pocka för att få uppmärksamhet från tjejerna.

Kampanjen va så förbannat lyckad att vi nu är nära 7000 prenumeranter som betalar för att lyssna på Della Papa & Della Arte. Vår analys att folk är beredda på att betala för bra podcast eftersom det mesta där ute är skit stämmer bättre än vad vi kunde ana. Jag gissar att vi är uppe i 10 000 innan året är slut.

Vi har nu testat marknaden i ca ett år och jag känner att vi är redo att plocka in en ny kvalitetspodcast som klarar av att locka lyssnare bakom UPs betalvägg. Jag har i dagarna gjort klart med Della Sports sommarvikarier Della Morta som kommer släppa ett avsnitt i månaden här i värmen på underproduktion.se med premiär i september.

Under Jord släppte sin årliga roast på Underproduktion.se i juli och den har redan slagit försäljningsrekord. Har jag sagt det förr? UP är en guldgruva. Sitt still och rör inget nu.

/VD